ElaZeyAras cok gecmis olsun. Benim kalbimde kalp kapagi aciklik vardi kendinden kapandi hatta 20 yasinda belli oldu ufurumde vardi oda 14 yasinda belliydi bende nefes alirken hizli alirim hala oyle ve cok yorulurdum simdi iyim doktor 20 li yaslarda bu durumlar geciyor demisti iyi bir kardiyoloji doktoru gorsun icin rahat etsin ama korkma buyudukce geciyor .