2 saatte bir emzirmelisin ya da en fazla 3 saatte bir uyandırıp emzirmelisin.Yenidoğanlarda sarılık çok fazla görülüyor.Ayaklarıni gıdıklayabilirsin ya da çoraplarını çıkarıp uyandırabilirsin.Bebeği sarılıktan hastanede yatan bir anne olarak kesinlikle emzirmelisiniz sık sık.