Lulemom Canım ben geceleri de 3 saatte bir uyandırmaya çalışıyorum sarılık riskimiz olmadı gündüzleri 2 saatte bir uyandırıyorum
gece uyandırmayınca kilo aldı mı bebiş
eper gece uyandırmamak gerekiyorsa uyandırmak istemiyorum zaten çok zor oluyor gece emzirme