iremgun Mervengin 2 saatte bir emzirirsen 15dk demişler ya size tek göğsünüzü 15dk mı yoksa toplam 15dk mı emziriyorsunuz?
Mervengin iremgun Ben yeni doğduğunda iki göğsümü de veriyordum çünkü sütüm gelmiyordu ne gelirse kârdır diye düşünüyordum ama artık tek göğüsle bile doyabiliyor.Emzirdikçe sütüm de çoğalıyor zamanla zaten
iremgun Mervengin ben de 15er dk 2 göğsümü veriyorum ama farkındayım çocuğa çok geliyor aşırı rahatsız oluyor onyüzden sordum tek göğüs versem mi acaba diye.
Mervengin iremgun eğer yeterli olduğunu ve çok geldiğini düşünüyorsanız tek göğsünüzü de emzirebilirsiniz bence.
Tombikdonerartikcokpahali Benimde bebegim 33 günlük😊 ne zaman uyanirsa o zaman uyandiriyorum sarılık riskiniz yoksa sizde oyle yapin zaten acikinca uyaniyorlar 😊
Ozgesapmaz Daha 22 günlüğüz 2 doktora götürdüm ikisi de aynı şeyi söyledi 3 saatte bir beslemen yeterli diye