ikizannesii01 bende 3 tane ikiz degiller ama 1 yaş var küçükler arasında. Yazdıklarınız aynı ben. Hatta ben parkta bile oturamıyorum. Ama heryere de çocuklarımı götürüyorum. Hatta büyük abi kreşe başladı.yarım gün gidiyor.o yok ya. Evde kahvaltı bile yapasım gelmiyor. Çevrem kreşe başladı oh rahat edersin kendine vakit ayır diyor. Ya ne vakit ayırması çıkış saatinden önce okulda oluyorum kapıda bekliyorum. Çok özlüyorum. Benim annem de bakarız siz gidin bari yemeye gidin diyor. Yok ya benim çocuğum yemeyi sever yerinde durmadan yer ama sever yani. Ben nasıl bırakıp gideyim. Birkaç saatle bile özlüyorum. 2 gün benim için tatil olmazdı