ikizannesii01 ben bırakıp giderim . Çünkü onunda tatilde düzeni bozulacak. huzursuz olacak hem ben bunalacağım hem çocuğum rahat edemeyecek. Ben beş aylık olduğundan beri anneme bırakıyorum orda kalıyor . Hayatımızı çocuğumuza adayamayız. Bizlerde birer bireyiz bunu unutmamak lazım . Psikolojik fizyolojik ihtiyaçlarımız olabilir. Çocuğu iki üç gün bırakmaktan bişey olmaz. Ayrıca şöyle düşünün ilerde çocuklarınız büyüdüğünde arkadaşları ile tatile gidecek annem yalnız kalmasın oda benimle mi gelsin diyecek😂 insanın yenilenmeye ihtiyacı var . Gidin eşiniz ile eğlenin . Daha büyük olsalar götürün derdim ama küçükler zaten tatilden pek anlamazlar . Siz gidin eğlenmenize bakın