Yoyko.nun park yatagi var bende bi arkadas resmini paylasmis aynisi bebegim de 5 aylik onu alip yatmaniz icin once sallamayi biraktirmaniz lazim sallanmaya aliskin cocuk onda yatamaz su an donmeye basladi asansorunu asla indirip kullanamiyorum donuyo kafasi o tarafa denk geliyo duser diye korkuyorum ha bu 2 kademeli kademesini indirip oyle kullancam bikac zaman sonra o zaman asansorunu kullancam sonra oyun alani olarak da kullabirsiniz ama bebeginiz cok hareketliyse bosuna almis olursunuz benimki 5 aylik icinde durmak istemiyo size artisini eksisini anlattim ona gore dusunup alin