Deletedmom_56 insan zamanla alışıyor. Mecbur kalınca korkularınla baş etmeyi onları yenmeyi öğreniyorsun. Eşim her gün defalarca arar, annem iki şehir uzak ama o da günde birçok kez arar. Açmadığımda (banyoda, tuvalette vs) endişelenirler, çok çok merak ederlerse 5-6 saat aramazsam geri yöneticiyi ararlar , zaten site de oturuyorum. Mutlaka duyan da olur bebeğimi binalar çok yakın. Evde yalnızım evet kendim tek başıma herşeyi yapıyorum. Alışveriş ev işleri bebek çöp atma ekmek alma vs. Zor mu dersen çok zor çok. Allahım kimsenin başına vermesin 🙏🏻 Kaynanamlar pek aramaz sormaz beni 35 dk uzaktalar araçla. Haftada 1 anca. Gelmezler işlerini kendin hallet derler. Komşum var ama gelip gitmiyorum coronadan dolayı