Btlazz aynen benim ki de böyle işte. Yanımda yatınca geri uyuyor uyansa bile. Benim minnoş mama yiyor , al bırak problemim yok o yüzden. Gece uyanıp beni de uyandırıyor. Mama yiyince geri uyuyor. Eşim izne gelince üçümüz yatağa sığmayız ezeriz diye de korkuyorum ya da aşağı düşerse diye. Kafam çok karışık. Anne yanı park beşik düşündüm ama çok kararsızım hala