Eşim görevde eve yılda 1-2 defa anca gelir. Bebeğim 7,5 aylık ve ayağımda sallayıp yanıma yatırıyorum gece , birlikte uyuyoruz. İlerde ayağımda sallamak sıkıntı olur mu, işte ağırlaştığında nasıl olur, hep yanımda yattığından öz güven eksikliği olur mu diye düşünüp duruyorum. Sizce anne yanına uyumlu park beşik almalı mıyım ? Buyurun anketime , yardımcı olun 🌹