Pelloo ceyhunun_annesi Ayyy benim bebeğimde de aynı sıkıntı yaşadım kakası sürekli sırtına çıkardı çişi sızdırıyo berbat bi bez.pişik sürekli oluyordu.. Molfixe geçtim çok şükür memnunum mis gibi.
ceyhunun_annesi Pelloo molfix pure soft aldım bende deniycem bakalım yavaş yavaş geçiyorum molfixe birden kesmedim primayi cildi alışsın diye, beğendim ama pamuk gibi yumuşacık
Eymencvk ceyhunun_annesi primada bozdu galiba bugün bitirdim dediğinz gibi koku yapıyor ağır bir çiş kokusu ve slepy extra başladım yumuşacık şuan bir sıkıntı yok gibi bakalm cıkmazsa sorun 😉
ceyhunun_annesi Eymencvk çiş kokusu oluyo malesef ama kaka sızdırma durumu ishal olmuş o yüzden oluyomuş
ceyhunun_annesi GmnDr kan alındı ultrason falan yapıldı temiz çıktı alerjiden şüphelenildi kakada ki kandan dolayı, ishalde zaten salgın varmış salı günü randevumuz var bakalım ne çıkcak
plakayerli ceyhunun_annesi ne oldu ne yaptınız bizim kaka testinde bir şey çıkmadı. İshali de geçti gibi. Sizin ishal devam ediyor mu
ceyhunun_annesi plakayerli devam ediyo kan testinde bisey cikmadi ultrasonla karnina baktilar sadece gaz göründü alerjiden şüphe etmişler alerji bölümüne gidin denildi yarin randevumuz var gitmisken onun icin de görüşücem
plakayerli ceyhunun_annesi bizim bebek de dün kankı kaka yaptı :/ sizin süreç nasıl ilerledi neler dediler neler yaptınız
ceyhunun_annesi Adalet-34 Allah bagislasin, bugün doktordaydım ishali için bol bol emzirmeyi söyleme salgın varmış zaten ondan dolayı oluyomuş sıvı kaybı olmamasına dikkat et dedi
Adalet-34 ceyhunun_annesi sürekli suyunu eksik etmiyorum beslenmesine özellikle dikkat ediyorum bebegim memeyi çok almıyor ne yazıkki geceleri ve gündüzleri uyumak üzereyken emiyor
ceyhunun_annesi plakayerli probiyotik kullanmamı söyledi ishal olduğu için bağırsakları yorgun düşmüştür o yuzden kan vardır dedi bir kere oldu zaten bizde başka tekrarlanmadi, çok geçmiş olsun 🙏🏻