plakayerli hâlâ bekliyorum kanında bisey çıkmadi ultrasonla karnına bakıldı gaz görünmüş sadece hala bi sonuç yok alerji bölümüne sevk etcem dedi şimdi de onu bekliyoruz, ama kaka testi yapmadı hani kakasinda bisey var mı yokmu belli deil yapılması gerekmiyormu bilginiz var mı acaba sonucda kaka da kan var bu önemli bisey ben söyledim doktora yok yapmicamdedi