plakayerli ceyhunun_annesi inşallah bir şeyleri yoktur. Hali hareketi nasıl durgun mu her zamanki gibi mi
ceyhunun_annesi plakayerli bu sabah Kakasinda kan taneleri gibi kırmızılıklar vardı şimdi hastaneye gidiyorum
Glittery ceyhunun_annesi bizde de ayni sorun oluyordu. Huggies cok iyi biz onu kullanmaya basladik bi daha olmadi. Ama turkiyede malesef huggies yokmus artik
ballikurabiyem12 ceyhunun_annesi Kucuk geliyor bence bir büyük bedenini deneyin 1.5 senedir Prima kullanıyorum tasirma yapıyorsa küçüktur onu anladım şuan 5 numara taksam tam olur ama 6 kullanıyoruz Potluk olmali birde bezin önden ve arkadan pay kısmını içe katlayın
Zehra-123 ceyhunun_annesi çok geçmiş. Bende premium care kullanıyorum. Bizde günde 1-2 defa kaka yapıyoruz. Bizimde sulu çok yaptı mı taşıyor
ceyhunun_annesi Zehra-123 ishal gibi mı aynı ben bezden diye düşündüm başka bez taktım ondada oldu bugün de kanlı gibi parça parça şeyler vardı hastaneye gidiyorum şımdı bakalım insaalah kötü bisey çıkmaz valla içim bi hoş oldu endişeleniyorum
GmnDr ceyhunun_annesi bn prime premıum care kullanıyorum. Oglumda da kullandım cok memnundum kızımda da kullanıyorum tasırmıyor hiç. Baglayamıyor musunuznacaba bol mu bırakıyorsunuz dicem ama bezi değiştirmeden önce oyle bır sorun yaşamıyormuşsunuz. 🤷🏻♀️
ceyhunun_annesi GmnDr canım bezle alakalı değilmiş molfix vardı onu taktım ondada aynı oldu ishal olmuş bugünde kan vardı kakasinda şimdi hastaneye gidiyorum, ben bezden mı diye düşündüm değilmiş 😞
GmnDr ceyhunun_annesi ya kıyamam. İnsllah bır sey yoktur saglıklı haberlerını verırsın ınsallah annesi🌼
ceyhunun_annesi Zehra-123 1 veya 2 kere bazen 3 olduğu da oluyo ama çok sulu bildiğin su gibi, gaz çıkardığı zaman bile kaka yine geliyo poposundan
nursocum ceyhunun_annesi Doğduğundan beri prima kullanıyorum 4. Aydan itibarende kilot beze geçti ama hiç sızdırma olmadı ne çiş ne kaka. Sadece şimdi 6 numaraya geçtik onda hemen açtığım için sorun olmuyor büyük ihtimal büyük beden almışsınızdır
ceyhunun_annesi plakayerli bilmiyorum ki sonuç bekliyorum şımdı insaalah çıkmaz bisey bende bezden mı diyodum meğerse çocukta varmış sorun
ceyhunun_annesi Berilismom harley BurcuKucuk gunes20 Arc1993 Kızlar teşekkür ederim bezden değilmiş ishal oldu kanlı kakası onun için şimdi hastanedeyim
gunes20 ceyhunun_annesi prima premium care kullanıyorum asla böyle bir sorun yaşamadım. Aksine aldığım diğer markalarda ya pişik yada kaka mutlaka taştı. Prima dışındaki bütün bezler nemli açıyorum altını. Asla çekmiyor diğer bezler.
BurcuKucuk ceyhunun_annesi oğluma doğdu doğalı prima kullanıyorum hiç sızdırma sorunu yaşamadım acaba Numarası büyük geliyor olabilir mi?
harley ceyhunun_annesi ben komili 4 numara kullanıyorum kalıbı bol olmasına rağmen kızım 6700 kilo falandır hiç taşmadı