ceyhunun_annesi benim bebeğimde de öyle oldu 3 gün hep suluydu ve taşıyordu. Hasta gibi bir hali olmadığından aklıma bile gelmedi kaynanam ishal dedi. Dün doktora götürdük o da bişey yok gibi ama bi kaka tahlili yapalım enfeksiyon var mı bakalım dedi tahlili verdik sonucu pazartesi alcaz inşallah. Sizin hep mi öyleydi bugünlerde mi öyle. Ben de hatta sleepy sızdırdı diye evdeki primayı taktım o da sızdırdı demek bezle ilgili değil ki normalde primanın tutuculuğu çok iyi