ceyhunun_annesi plakayerli probiyotik kullanmamı söyledi ishal olduğu için bağırsakları yorgun düşmüştür o yuzden kan vardır dedi bir kere oldu zaten bizde başka tekrarlanmadi, çok geçmiş olsun 🙏🏻
plakayerli ceyhunun_annesi teşekkürler size de geçmiş olsun bir daha yaşanmasın. Alerji bölümüne gittiniz mi acaba?
plakayerli ceyhunun_annesi hangi probiyotiği kullanıyorsunuz? Sürekli mi kullanın dedi bir süreliğine mi
ceyhunun_annesi plakayerli alerji bölümüne gitmedim tekrarlarsa gidicem ama, belli bi süre vermedi sadece ishali geçene kadar kullanabilirsin dedi