Oslem33 Bizde de aynı sorun vardı ne uyuyordu ne doğru düzgün emiyordu sürekli ağlıyordu ve bende korkuyodum nefesi kesilecek diye hastaneye gittik serum suyu tavsiye erti doktor fizyolojik su da deniyo galiba tuzlu su yani. Bildiğin horluyodu çocuk 😄 daha 1 aylık başta çok korktuk çekindik ama denedik gayet rahatladı yaptıktan 4-5 dk sonrada aspiratörle hafif şekilde çekiyorum zaten sıkar sıkmaz kendi çıkarıyor hapşırukla falan . Sizde korkmayın deneyin hem bebeğiniz hem sizin için çok büyük kolaylık .