Oslem33 Canım ben de serum fizyolojik sıkıp aspiratörle cekiyordum. Doktorum çok kızdı. Daha çok küçük, aspiratörle çekerek tahriş edersin, serum fizyolojik sık kendi kendine genzinden aksın dışkısı ile çıksın dedi. Her gün de değil, rahatsız olursa hırıltı falan olursa yap dedi artık öyle yapıyorum. Bebeğim 2 aylık bu arada.