Oslem33 serum fizyolojik alın damla olanlardan sprey küçüklerde önerilmiyor onu damlatın gün içinde bi kaç kere burun içini yumuşatıp açıyo
Eğer burnunda çok birikinti görüp alamıyorsanızda aspiratörle çekin günde 1 yada iki günde 1(çok güçlü çekmeyin ama kılcal damarlara zarar verebilir)
bunları yaparken belki ağlar ama sonrasında rahatlayıp uyuduğunu göreceksiniz