Deleted12 Duygucesurr evet acik haldeydi doktorum hic bir sey olmaz dedi birşey de olmadi. 2. Gün hastanede sadece sprey sıktılar yine acıktı yani birşey yoktu.
Kubrasena Ben Hastaneden eve gelir gelmez duş aldım sezeryan bandı yapıştırdım ama su geçti ister istemez sonrasında da hiç yapıştırmadım
Deleted12 Duygucesurr hastanede 2 gün duş almak istiyorum dedim pansumanda sonra sprey sıktı aldim. 3. Gün evdeydim zaten hiç birsey sıkmadım ve yapistirmadim oyle aldim. Sorun olmadi sen cok beklemissin yaran iyileşmiştir bile al duşunu birşey olmaz.
BBBuse Duygucesurr bantı çıkarmayın kontroldecikariyorlar çıkarın dedilerse de tekrar kapatmayın ben 2.gun hastanede duş almıştım hiçbir problem olmuyor
Elf1s1l Benimde açıktı hiç bant yapıştırmadı doktorum hastaneden çıktığım gün duş aldım.. duş alabilirsin sadece ıslak kalmasın iyice kuruladığındam emin ol bişey olmaz demişti be şükür olmadıda..
Zlm Duygucesurr benim bantimi hastanede çıkarttılar üstüne birşey yapıştırma dik başka hergun duşa al demişti doktor sonra güzelce kurula demişti
Zlm Duygucesurr yok olmadı yüksek bel kolit giydim üstüne bişey gekmesin diye şimdi bayağı gitti hafif pembemsi bir serit kaldı
3MelekAnnesi3 haticebusrabozkurt onu cıkarım hemen ilk duştan sonra bekletmeyin enfeksiyon riskiniz artar
3MelekAnnesi3 Duygucesurr bana sezeryandan 1 gün sonra oradaki bezi cıakrdılar eve gleşnccede duş alıp iyice kurularım hiç bant vs yapıştırmadılar
Elfydr Duygucesurr ben hemen ertesi günü dus aldım. Bana da sprey şeklinde şu geçirmez bant sıktılar. Dus aldıkça kendi kendine eridi gitti.
Utkucan Duygucesurr hiç acı olmaz duşunu al çıkar birdahada takmama gerek yok banyo sonraları dikişli kısmı güzel kurula ve lifi sürmeden köpükle