Zlm Duygucesurr yok olmadı yüksek bel kolit giydim üstüne bişey gekmesin diye şimdi bayağı gitti hafif pembemsi bir serit kaldı
Zlm Duygucesurr doktor çıkartın dediyse çıkartın acimiyo normal yara banti çıkarır gibi tene yapışık yerleri aciyo ama öyle dikiş yeriniz acimiyo
Minikus97 Duygucesurr hiç korkma canım bende öyle düşünüyordum etimi çekecekmiş gibi hissediyordum ama tabiki öyle değil hiç hissetmiyorsun bile 😂
Duygucesurr Minikus97 evet aynı öyle hissediyorum hastanede aldilar bir sey yoktu ama su an alirken acir mi acimaz mi.bilmiyorum sampuan yakar diyolar strec sarip yikanayim streci cikartip bi sudan gecerim yine zaten yaraya su geçmiyo galiba
Gamzeren13 Duygucesurr ben eve gelince hemen duş almıştım ve bantı çıkarmadım 3.gün kontrole gidince doktoruma uğradım o çıkardı ve pansuman yaptı açık bıraktı yaramda bir sorun yoktu sürmem için bepantolün jelini verdi günlük onu uyguluyorum iz yerine
Gamzeren13 Duygucesurr hayır geçmedi zaten su geçirmez bant takıyorlar rahatlıkla yıkanabilirsin dedi hemşire
ozlemcm16 Duygucesurr benim ikinci gün bandımı çıkarıp sprey sıktı doktorum ve hastanede ikinci gün duş aldım hiç bir sorun yaşamadım ikinci günden sonra iz kremi verdi direk onu kullanmaya başladım bandı çıkarıp duşunuzu alın kuru tutun gayet yeterli oluyor
Meltemm111 Duygucesurr ben hastaneden çıktığım gün su geçirmez bant var duş alabilirsin dedi aldım da. 1 hafta sonra kontrole çağırdı bantı çıkardı nemli tutma bi problem yok dedi canım. Bugün 21 gün oldu çok şükür bi sıkıntı yok
Linaa13 Duygucesurr ben iki gün sonra bantı çıkardım yavaş yavaş çek acımıyor açmadan önce bantı ıslat