KonudanBagimsiz biz kullanıyoruz çok memnunuz ilk başta sevmedi gibi ama sonra çok alıştı iyiki almışım diyorum parasını sonuna kadar çıkardı onda uyuyor gün icinde ya da dik vaziyette durduğunda onunla konuşuyoruz ikinci el aldık ama bu kadar iyi olduğunu önceden bilsem sifirinisa alırdım diyebilirim ki günün yüzde 50 sini onun ustunde geçiriyor ayrıca dikey titresim anne karnındaki titreşime benzediği için yapar titreşim olmadığı için bebekler seviyor