KonudanBagimsiz Bizim ikizlerimiz 5,5 aylık oldular ve oturmak istiyorlar. Pusete yatırdığımız da kaldır bizi diye yiyorlar bizi😀 Bende 2 gün önce istinyeparka gittim babyjörn almak için ama almadım çünkü max 2 ay daha kullanırlar dedi satış elemanı sağolsun samimiyetle yaklaştı ve vazgeçtim. Sonuçta ucuz birşey değil ve 2 tane almam gerekiyordu. Sizin kaç aylık bebeğiniz? Eğer daha küçükse 7-8 aya kadar rahat rahat durur içinde sanki