[silindi] KonudanBagimsiz ben aldım güzel de.4 aylık için biraz geç kalınmış.biraz kullansa ondan sorasında istememeye başlayacak.
Paramedikk_ KonudanBagimsiz 3 aylik diğer kangurulara göre daha rahat ve güvenilir kaliteli ben o zaman 600 tl almıştım indirimdeydi diğerleriyle kiyasladim fazla konforlu değil babybjorn pahali ama hakkediyor ben genelde on tarafa doğru kullanıyorum pek sıkıntıya gelemiyor 13 kiloya kadar kullanım kolaylığı
asyamira KonudanBagimsiz Merhabalar babybjörn aldınız mı acaba? Benim kızım da 4 aylık sürekli kucakta ve kucaktayken bile ayakta olmak istiyor bütün gün bu sekildeyiz cok zor oluyor artık. Aldıysanız tecrübelerinizden bahseder misiniz 🙏
KonudanBagimsiz asyamira Merhaba evet aldım.Siz kangurudan mı bahsediyorsunz yoksa ana kucağı olandan mı yani sallanan model? Ona göre cevap vereyim
[silindi] KonudanBagimsiz bnde vardi cok memnundum bel ağrım olmadı ilk 1 yasa kadar kullandım sonra yürüdü durmak istemedi
Pelinxx O kadar memnunuz mi oğlum gününün çoğu saatini üstünde geçiriyor. Yemek yerken mutfağa, etkinlik yapacağımızda salona, ananeye babaneye gittiğimizde bile yanımızda götürüyoruz. Kendini sallamaya bayılıyor 3 aylık bebeğim
KonudanBagimsiz asyamira Evet bebeğim 7 aylık oldu satmayı düşünüyorum artık😊Hiçbir şeyde durmadığı gibi babybjörnde onu oyalamadı💆🏼♀️☺️
Srnsrnsrn KonudanBagimsiz bende var memnunum özellikle 3,6 ay arası çok aktif kullandım ve ömrü o kadar bence sonra durmuyorlar zaten üstünde
KonudanBagimsiz Srnsrnsrn Eski bi konuydu canım arkadaşımız sordu ona yazdım.Aldım kullandım kısa süreli sevimeyeck bir ürün değil aslında ama benim bebeğim duramıyor sürekli hareket halindr☺️
KonudanBagimsiz asyamira Bebeğnz hareketliyse ve durağan bir pozisyonda vakit geçirmeyi sevmiyorsa almayın derim,ben bir de şansımı onda deneyeyim dedim ama yine şaşırtmadı.Mesela eğer pusete koyduğunzda durabilen bir bebeğin varsa düşünebilrsinz benimki 2. Ayında kendini pusetten fırlatmaya çalışıyordu😂😂
asyamira KonudanBagimsiz aynısını tarif ediyosunuz gerçekten ya daha 15 günlükken kucaktayken kafasını dimdik tutmaya çalışıp bizi itiyodu falan yani. Sonuç şimdi kucakta olsa bile oturmamizdan nefret ediyor illa ayakta gezecek diğer türlüsü kızıl kıyamet 😂 sağlam bir kanguru en mantıklısı galiba 😂😂
yerli-yummymummy KonudanBagimsiz bende aldım kızım çok sevdi çok memnun kaldık biz hatta o geldiği gün hiç durmuyordu geldi paketi açtım basit geldi sonra kızımı koydum oraya ağlaması kesildi çok kullanışlı şimdi 14aylık salıncak niyetine bazen oturuyor basende depoya kaldırıyorum
KonudanBagimsiz yerli-yummymummy 14 aylık ağır değil mi nasıl taşıyor mu ? Seven seviyor sevmeyen sevmiyor.Ben sadece 2-3 kere kullanabildim onda da en fazla 2-3 dk durdu.