Yay Cheddar gündüz 2saat yatıyor yarım saatte bir uyanıp beni kontrol ediyor yanindaysam dalıyor tekrar yoksam basiyor çığlığı anne gel salla diyor
Cheddar seheriko ya iki aydır iyice şaştı bu uykular 😐 gündüz 2.5-3saat uyumak istiyo ama gece çok sık kalkıyo sabahta 06.30da ayakta. Az uyutsam huysuzlanıyor napıcağımı şaşırdım be başkanım
lanadelmiyav Deletedmom896 gece uyanmıyorsa iyi bir saat yav sanki ayına göre😁 bir de bilirkişi gibi konuşuyorum😂 Hayır yani daha 6 aylık beben var, ne dört çocuk anası gibi nasihat veriyorsun😛
Cheddar seheriko 12.30da yatıyo kuzu. 06.30da en geç 7de kalkıyo. Normalde 08.30de fix uyanırdı. Perişanlardayım.
lanadelmiyav seheriko şu iki yaş sendromunun hızlandırılmış versiyonu falan yok mu ya, yoksa kaçınılmaz son mu? ☹️
seheriko lanadelmiyav kaçınılmaz son ama aslında keyiflide tek problem bebeğin herşeyi kendi istediği gibi diretmesi. Örneğin barbi bebeğinin elbisesi diğer kocaman bebeğine olmadığı için ağladı 🤣 neredeyse ek parça bulup dikip giydirecektim sen düşün🙄
Cheddar Balkizlarim sabahin köründe kalkıyo ya gündüz uykusunu uzattı iyice kaldırmasam öyle yatıyo. Kalkınca da huysuzlanıyor. Gece de uyanıyo haliyle iyice sapıttık☹️
Balkizlarim Cheddar Gündüz ve geceyi karıştırmış benim büyük kızım olmuştu gündüz her yolu deneyip uyutmadim gece normale dönmüştü 💮
Cheddar TheLatte zaten en sinir durumda geç yatsada kalkmaları sabahları da kargalarla beraber uyanmaları😬
TheLatte Cheddar aynen bende bunu anlamiyorum gec yatiyosun zaten gece niye 50 kere kalkarsin be cocuk 😁
lanadelmiyav seheriko Örneğin barbi bebeğinin elbisesi diğer kocaman bebeğine olmadığı için ağladı 🤣 Hahaha😁 ne değişik yaratıklar şu bebeler😂
Cheddar Balkizlarim gündüz uyumazsa yemin ediyorum kafama huni takarım uykusu gelince resmen tazmanya canavarı gibi oluyo 😅😂 of yorgunum. Neyse düzelir inşallah. Saolasın canım
Yay Cheddar asla uyumuyor gündüz uyutmamam gerekir gündüz uyutmayincada kendiliğinden koltukta masada uyumuş oluyor o yüzden gece geç yatıyor gündüz yattığı icin
Cheddar Deletedmom896 kanadını koparırım senin. Bende 11buçuklarda çocuk parkında ağzım ayrılıyordu esnemekten 😬
Cheddar Waffle işte bizimde öyleydi ama şuan çok erken uyanıyo her gece mutlaka kalkıyo geri uyuması 2saati buluyor. Gündüzde 2-3saat uyuyo. Gündüz uykusunu mu kısaltsam diye diye düşündüm ama huysuzlanıyor kısa uyuyunca
Waffle Cheddar Gündüz çok uyuyor bence 1 buçuk saat yeterli belki kalktığı saat erkense 2 saat. Öğlen uykusu gerçekten baya etkiliyor. İlk zamanlar huzursuz olur ama zamanla alışır.