Otizmli Oglu olan bir kadınla konuştum,ne yazık ki onlar anlıyorlar benim oglumada 2 yaşında tanı koyuldu su an 8 yaşında bende inanamamistim dedi.Bende olgunun yapabildiklerini anlattım o da biraz şaşırdı ama yinede takip edin,gereken şeyi yapın ilerde pişman olmamak adına dedi.
Su anda zaten o kadar çok artmış ki her 54 çocuktan birine tanı koyuluyormuş.Tamam otizm çok farklı ve geniş bir yelpaze hafiften ağıra doğru ilerliyor.Herkes farkındalık olsun diye basbagiriyor ama küçücük bebeklerden her şeyi yapmasını bekleyerek tanı koymak ne kadar dogru bilmiyorum.Biz su anda aldık tanıyı.Başka doktorada götüreceğim bakalım onlar ne diyecek.