Morfrenk birebir tarifi uyguladım ama acı tat verdi karbonatı hatta az attım sen bir çorba kaşığı yazmışsın ben tatlı kaşığıyla silme attım ne bilim anlamadım nerde yanlış yaptım o yüzden dedim sen denedin mi yedin mi diye sence nerde yanlış yaptım ben. Bu arada tencerede hiç bu tarz bişey yapmamıştım ilk oldu pratik oluyomuş başka tarifler baktım denicem inşallah