Morfrenk nursocum bende bir tek bunu tutturabildim işte, 2 arkadaş yapmış biri çok güzel olmuş biri karbonatı 1 yemek kaşığı koyduğu için acı olmuş ama kıvamı falan iyiymiş 😂