https://resimyukle.io/r/sqEO5Bbjdi
Fırını çalıştırmadan, tam tutan bir tarif buldum çok beğendim ağızda dağılıyor ve hiç kuru da olmadı.
1 orta boy havucun yarısının rendesi
1 elma rendesi
1 yk zeytinyağı
1yumurta sarısı(ben tamamını kullandım)
1 tk keçiboynuzu özü
2 yk tambuğday unu
1 çk karbonat
Karıştırdım ve kahve fincanlarını tereyağı ile yağladım. Yarısına kadar kek harcını koydum, tencereye fincanların yarısına gelecek şekilde su koydum. Kaynadıktan sonra fincanları yerleştirdim, fincanlar tıkırdayınca kapağını kapattım. 20 dk kapağını hiç açmadım, sonra kürdanla kontrol ederek devam ettim. Emin olamadım 1 çatal batırdım yedim🤪 mis olmuş mis👌 7 veya 8ay üstü yiyebilir bence biz 11aylığız 💕
4 fincan çıktı bu arada💃