Urazkom Burcu35 Buzluğa sadece 3 poşet falan düşündüm 🙈 deneyim şansıma Bidonun hepsini yapamayız zaten bebişim müsade etmez 🤭
Burcu35 Urazkom Bence günü kurtarmak için çok iyi oluyor. Ama dediğim gibi çözülmeden pişmesi gerek yoksa iyi olmuyor
Demiralpinannesii Urazkom biz pişirip atıyoruz. Çıkarınca da ısıtıp uzerıne sos döküyorum harıka oluyor. Ama çok pişirdiğinde çıkarınca parçalanıyor ona dıkkat etmek lazım 😋
Ebruli101 Urazkom geçen sene ben salamura oluyor ya çıkardım vaktim varken 4-5 poşet sardım attım güzeldi o bile taze yaprakla sarıp attığın daha güzel olur ☺️
GoGirl Urazkom simdi buzluktan cikardigimi pisirdim ayni oluyor biz top top iple sariyoruz acilma dagilma olmuyor
Urazkom GoGirl Bende üstüne tabak kapatıyorum hep pişirirken ama hiç buzluğa atıp pişirmedim ilk olucak
Urazkom Burcu35 Genelleme öyle demişler buzu çözülmeden pişir diye ona çok dikkat edicem, çok teşekkür ederim 😍
Urazkom Saremmmm Teşekkür ederim, ben normal sarıp pişirirken altına yaprağın saplarını da atıyorum daha güzel oluyor
Mom62636362 Urazkom Benimki onu benden habersiz yapıyor 😂 geçen gün geldi eşimle çocukları göz muayenesine götürmeye ayrıldık evden, max 40 dk sürmüştür eve dönüşümüz. Bir geldim buzdolabım bal dök yala olmuş 😂😂😂 Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin ❤️
AgentMom Urazkom sadece pişirirken suyunu dengelemek önemli. Çok su koymayın, tadı aynı değişen bir şey olmuyor