Mom62636362 Urazkom Benimki onu benden habersiz yapıyor 😂 geçen gün geldi eşimle çocukları göz muayenesine götürmeye ayrıldık evden, max 40 dk sürmüştür eve dönüşümüz. Bir geldim buzdolabım bal dök yala olmuş 😂😂😂 Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin ❤️
Urazkom Mom62636362 Benim ki Antalya da ben Ankara 😔 Ayy Amiin aşkım annelerimiz hep yanı başımızda kalsın 💜 Sende şanslısın hıı😌
Urazkom Deletedmom_26 Baldo kullanıyorum ama bilmiyorum inşallah güzel olur yoksa çok pişman olurum 🙈
Tatlican Urazkom Valla gecen gun cok hastaydim birsey canm istemiyordu pisirip yedim pirinceler orda kırılmasa miğdede kırılacak nasılsa 🤣🤣şakaydi tabiki🤣
Ygz Urazkom çocuk olduktan sonra sarıp buzluğa atıyorum biri gelince hemen pişirmesi kalıyor bana tadıda güzel oluyor 🙃 ama tazeninde tadı bir farklı güzel haha
Urazkom GoGirl Bende üstüne tabak kapatıyorum hep pişirirken ama hiç buzluğa atıp pişirmedim ilk olucak
Urazkom Burcu35 Genelleme öyle demişler buzu çözülmeden pişir diye ona çok dikkat edicem, çok teşekkür ederim 😍
Urazkom Saremmmm Teşekkür ederim, ben normal sarıp pişirirken altına yaprağın saplarını da atıyorum daha güzel oluyor