Evet hanımlar,,,🌺
Tokattan yaprak getirtiyorum. 2 haftada bir sarıyorum orta boy tencere yiyoruz. Annem gelecek o gelmişken sarsak birlikte buzluğa atsam diy düşünüyorum ama geri çıkarıp pişirdiğimde tadında değişiklik olur mu bilemiyorum. Yani taze sarılıp pişmiş gibi olur mu tadı ?
Yoksa hiç buzluğa atmadan devam mı etsem ?