Mom9870 Serapveminikleri Bende diyorum nerde bu top şeklinde alanlar 😂 Görmek iyi oldu bunu da nasıl duruyor diye bunu da merak etmiştim. Kullanıyor musun bunu akşamları?
Serapveminikleri Mom9870 evet dur sana arşive bakayım varsa atayım çok memnunum ışı istediğin gibi takabilirsin renk olarak
Serapveminikleri Mom9870 Bu şekilde buldum odam baya büyük aydınlatması harika [url=https://www.hizliresim.com/3fjbae6][img]https://i.hizliresim.com/3fjbae6.jpeg[/img][/url]
Kalimbanne lanadelmiyav YAaa malesef çok boş kaldığım zamana denk gelmişti dizi keşke önce kitabını okusaydim
Mom9870 Kalimbanne Bakımı da zevklidir ya. Ben çok korkuyorum kediden köpekten hani böyle bir yerime değse bayılacak insan tipi vardır ya o benim için. Uzaktan uzaktan severim. 😂
Serapveminikleri Mom9870 😂😂ben larin doğduğunda sadece bunu açardım rahatsız etmiyor diye ama hanımefendı ışıksız durmuyor diye açmıyoruz 😂
AgentMom Mom9870 https://www.avonni.com/urun/siyah-boyali-lambader-avonni-lm-9111-1bsy/ bunun siyah şapkalısı var. Ortası led aydınlatıyor üstü ayrı. Çok şık ve güzel duruyor.
Mom9870 AgentMom Bence siyah olanı tercih etmeniz daha doğru olmuş az çok hayal ettim bundan daha iyi duruyordur.
Aslan_Bey Mom9870 Gece görüşü için paylaştım canım oğluş bile buna alıştı diğer lambayı kullanmıyoruz kahve tonlarında oda tekzenden almıştık bizde sitesinden hem spor hem klas arasi birşey 😂
Siyahii Mom9870 https://ty.gl/y7v3ymox6z benmki bunun kremi ve çok memnunum. Tabi internetten almadm ben ama bu model. Metal olmasıda ayrı şık duruyo
Mom9870 Beyziikoo Benimde evimde ağır mobilyalar yok o yüzden sade bir şey her zaman ilk tercihim oluyor. Bu da gayet güzel görünüyor. 💐