Aslan_Bey Mom9870 Gece görüşü için paylaştım canım oğluş bile buna alıştı diğer lambayı kullanmıyoruz kahve tonlarında oda tekzenden almıştık bizde sitesinden hem spor hem klas arasi birşey 😂
Mom9870 Aslan_Bey Böyle üst kısmı desenli olanlar da sanki güzel duruyor gerçi lambader zaten hep güzel duran bir şeyde. Bende üst kısmını düz değilde hafif desenli alacağım. Desen ışıkta belli olmaz diye düşündüm ama oluyormuş. 😂
Mom9870 Beyziikoo Benimde evimde ağır mobilyalar yok o yüzden sade bir şey her zaman ilk tercihim oluyor. Bu da gayet güzel görünüyor. 💐
Mom9870 Anneyok1 Perde nasıl olmuş? 😂 Herkes bakıp cevap versin az uğraşmadım. Çok içime sindi benim.
Aslan_Bey Mom9870 çok ince bı yapısı olduğu için gündüz farklı gece ışıkta farklı duruyor rengi bile tavsiye ederim CNm ben beğenerek kullanıyorum 😍
[silindi] Mom9870 İkea Hektar kullanıyoruz. Her tarza uyum sağlayacak bir model, hafif loş seviyorsanız aydınlatması da tek başına bile yeterli oluyor 🥰🌸
Mom9870 [silindi] Bu da değişik model aslında. Ben tercih etmem belki ama fotoğraflarda eşyalarla uyumu güzel duruyor.
boncuk- Mom9870 [url=https://www.hizliresim.com/8o2wu3c][img]https://i.hizliresim.com/8o2wu3c.jpeg[/img][/url] Bu halı odana efso olur😂
Aslan_Bey Mom9870 🤣🤣🤣 Behlülü mu süzüyor bihtere mi göz dikti bilinmiyor 🤭 ses olsun diye TV açıyorum arada ona takıldı gözü TV açmıyorum şaşırıyor ses gelince 🤭😆 onun köşesi burası lambeder aşkı temelden incelemeyi çok seviyor 🧐
lalbg Mom9870 ablam yengeç bi şey almak istediğinde TBMM’ye taşıyacak konuyu az kaldı😂 inanılmaz kararsız. Aslında oğlaklar daha net olur kararlı olur annem oğlak kafasına bi şey koyduğunda mezardan dedem gelse fikrini değiştiremez:)
Mom9870 lalbg Ya ahahah bende şuan karar verdim ya kimse değiştiremez. Sanırım bizler karar verdikten sonra böyleyiz. 😂