Gunel99 9-12 ay al mutlaka hem kolay giyer çıkarır hemde kışın ortasında tekrar alışveriş yapmak zorunda kalmazsın. hm lcw fiyatlar çok yükselmiş madem o parayı vericem zara ve carters tan aldım zıbınlarını, tulumlarını, alt üst birkaç takım. ama lcw çok güzel şeyler görüp tekrar aldım :D
patik aldım 3 tane kokopatikten. battım bu ay 😭
bi de uyku tulumu almam lazım
son olarak aşırı kalın şeyler evde kullanışsız oluyor zaten evler doğalgazlı sıcak artık