Gunel99 size bir tavsiye, kışlık alışverişi yazın yazlık alışverişi kışın yapın. Ben yaz aylarında yaptım alışverişi şimdi bi bakayim dedim 20 30 tl ye aldigim sweat 60 tl. Şimdi de yazlık alışveriş yapacağım, yazın bir tshirt 25 30 tl diyorlardı şimdi 2 tshirt 20 tl lcw da