Gunel99 şu an 8 ay 22 günlük. Ben herkese hediye aldırdım. Babaanne anneanne teyzeler halalar falan😅6-7 tane takım var sadece. Önceden hediye gelen 2-3 takım vardı kışlık onlar da var. Eskiden BİM’e sarı mont gelmişti eşim almış 1-2 yaş o iyi olursa mont olarak o var. Bir de örgü yelek ve hırkası var. Bir tane uyku tulumu var. Bir tane pijama takımı var. Eksiklerim olarak da zıbın, çorap, atkı bere takımı, bir tane daha mont, pijama bir takım daha, bir de o zamana yürürse ayakkabı, 3 tane külotlu çorap, belki bir uyku tulumu daha almayı düşünüyorum. Ben hepsini internetten evşen bebe diye bir sayfadan aldım ama internet sitesi de var. Takımlar 40-100₺ arasında değişiyor. Ben kendim almadığım için fiyat olarak yüksek olanları beğendim. Onlar daha güzeldi😂