anayimbennana oğlum dikişli yöntem ile oldu, ben ay bakamam ay dikişleri görünüyor ay ne zaman geçer diyene kadar toparladı. İlk iki gün ağrısı oldu, size tavsiyem eğer doktorunuz da tavsiye ederse tabi karton bardak olur. Çünkü beze pipisi yapışıyor bu yüzden her alt değiştirmede ağlıyorlar ama bardak olunca temas olmuyor bezle. Karton bardağı ikiye katlar gibi yapıp kesin, kestiğiniz yer değil de içilen yer tenine temas edecek şekilde koyun