anayimbennana hiç karton bardak kullanmadım. O gün akşamı bile yikayabilirsiniz dedi doktor, erteis gün yıkadım. Pansuman vs yapmadık sadece her alt açışta kantaron yagi damlatıp, mustela pisik kremini boca ettik ilkhafta. İkinci hafta sadece kantaron yağı kullandık. Ben cok tedirgindim ertelemiştim korkumdan.hatta geç kaldık zor olacak diye de hayıflanıyordum. Çok rahat geçirdim inanın. Hiç korkmayın darısı başınıza. Şimdiden kuzuya geçmiş olsun