anayimbennana
Merhaba canım şimdiden geçmiş olsun ☺️
Oğlum 2 ay 23 günlük dün sünnet oldu tabi bende bi stres anlatamam yemek bile yiyemedim ama korkulacak bir şey yokmuş sende hiç stres yapma, dün 16.25 te başladı 16.45te bitti ilk çıktığında ağladı odaya gidince acıktığı için memeyi biberonu tutmak istemedi şırıngayla verdik mamasını sonra uyudu 2 saat kadar, doktorumuz da uyandırmayın bebekler ilk 4-5 saat acısını hissediyor sonra daha rahat oluyorlar dedi, sonrasında hiç huysuzluk ağlama yaşamadık akşam 8 de fitil verdik gece de verecektim 8 saatte bir ver dedi doktor ama baktım uyuyo ağrısı yok uyandırmak istemedim sabah 8de verdim belinden aşağısını yıkadık sabah, doktorumuz her bez değiştirmende yıka dedi şuan keyfi yerinde ağrısı yok sanırım, uyku düzenini de değiştirmedi aynı devam ediyor, hiç korkma bebekler çok güçlü anneler en güçlüsü ☺️