anayimbennana Yazdıklarımı lütfen dikkatle oku takıldığın yerde gir bak çok çektim sünnetten her deneyimi yaşadım, sünnetin en ideali 0-2 aylık dönem maalesef bebeğin hareketliyse çok dikkatli ol, ben neler neler çektim, size önerim evinizde batikon,kokusuz bebe vazelini, serum fizyolojik ve Thiocilline krem bulundur sünnetten önce hepsini temin et. Sünnet sonrası her beze bolca vazelin süreceksin ki yapışmasın dikişler kurumasın gerginlik olmasın , mutlaka ve mutlaka en fazla 1.5 saatte bezi değiştir,altını bezle açık kalmasın eğer dediğim gibi bebeğin hareketliyse pipisine tekme vurur,dikişler atar bizde öyle oldu,pipiyi sünnet sonrası serum fizyolojikle yıka tuzlu su yani,her bez değişiminde de yapabilirsin bildiğin pansuman yapacaksın, serum fizyolojikle yıka batikon dök, en son Thiocilline kremle bolca boca et. batikonu dök mutlaka azda olsa eğer mikrop varsa kırılır, batikon sonrası mutlaka Thiocilline krem bolca sür ,yoksa dikişleri kurutur gerginlik oluşur, mümkünse kakasını yapacağını anladığın an çocuğu alaturka tuvalete oturtur gibi tut kaka aksın aşağı pipiye değmesin, ağrı kesici mutlaka 6 saatte bir 1 adet fitil, arada calpolda versen bi şey olmaz tam 5-7 günde çok rahatlıyor bebek.