Ozlemeslem merhaba 🌸 bebeğim 3 aylık ve bende sizin gibiydim önümde duran su şişesini alıpta içemiyordum. Yarım simitle tüm gün geçiyordu. 3 aylık şu an hala bana çok düşkün emerken bile yakamı bırakmaz. Geceleride yanıma alıyorum sırf uyusun rahat diye ebemize geçen hafta dedim ben çok korkuyorum bu oğlan sadece bana alışacak bensiz duramayacak deye oda dedi ki annelerinle daha çok zaman geçiren daha çok temas kuran bebek annesine daha çok güvendiği için öyle zanettiğin gibi olmuyor dedi. Ben çok şikayetçi değilim bu durumdan şu an bile üstümde uyudu 1 saattır koltuktayız ama artık hafiften ettafı keşfetmeye başladı benim pabucum dama atılacak galiba ☺️ Sizde daha çok küçül bebeğiniz alışma diye bişey olmaz bebekler her güm huy değiştirir bol bol kucaklayın 🌸