Arkadaşlar bebeğim 1 aylık ortalama 5 saat kadar uysniksa bu sürekli kucağımda hatta omzumda olmak istiyor, bu durum beni çok yoruyor uykusizlikta var zaten birde tek kalıyorum ne yemek yiyebiliyorm ne de tuvalete gidebiliyorum sizce bir sıkıntısı mı var yoksa alışkanlık mi? Deneyimli olanlar yardımcı olabilir mi? 😓