Ozlemeslem ilk bir ay zaten kucağınızdan inmez çocuk doktoru 1 ay koala gibi olursunuz demişti dış dünyaya yeni alıştığı için, sonrasında gazlı bir bebek değilse ana kucağında tutarsanız yanınızda, gazlıysa (bizim ki alerjik ve kolikti 🤦🏻♀️) o zaman 3-4 ay kadar kucağınızdan inmiyor gaz sancıları yüzünden, şimdi 18 aylık tutabilene aşk olsun, kucağımda durduğu bana sarıldığı dönemleri özlüyorum, tadını çıkarın kucağa alışır hurafesini boş verin, bebek bu tabiki kendini kötü hissedince korkunca ağrısız sızısı diş sancısı gaz sancısı tutunca sizin kucağınızı isteyecek sizin kokunuzda rahatlayacak😊.