11 mart doğumlu oğlum. Bugün tam iki aylık oldu aşılarını dün yaptırdık biz de. Ateşi olmadı ama Çok huysuzdu çok ağladı gün boyu. Gündüzleri hiç uykusu yok kucağımda uyuduğu kadar beşiğine koyunca gözlerini açıyor. Gece biraz daha iyi. Gazı var çok sabaha karşı mırıldanarak uyuyor, makat çatlağı da var. Sizde durumlar nasıl Kızlar?