Eminos Deryakuzusu benim oglumda kabiz degil de sabah aksam bi damla çörek otu yagi veriyorum yaparken kolay olsun diye
Aysglarslan TuubaNil benim oğlumda 1 mart doğumlu uyku düzeni nasıl oturtabildiniz mi ben hala zorlanıyorum :(
TuubaNil Aysglarslan bir düzenimiz yok . Gazı olmazsa karnı tok altı temiz ise uyuyor yoksa gece gündüz fark etmeksizin ayaktayız
dzafer AAUAA gözünü kıskaç tarzı bi aparatla açıp mercekle kontrol ediyorlar ama biraz uzun sürüyor. Uyuşturucu tarzı bi damla damlatiyorlar. Bebek hissetmiyor dediler ama benim kızım bi doğduğunda bu kadar çok ağlamıştı 😥
Ert15nagi2019 Benm oglusum alle viando gaz damlasini kullaniyo hala gaz sancisi cekiyo ama eskisi kadar degil iyi geliyo
Ecrin21 Deryakuzusu Benimde aynı tarih Doğumu ve sorunlarınızın aynısı bende de var Sanki ben yazmışım gibi yazmışsınız.. gece 5 de uyuduk aşıdan sonra çok çok huzursuzluk yaşadık makat çatlağı için neler yaptınız?
NeriTugba Meryem25 bende 5 martta doğum yaptım ama aşılarımız oldu. Neden öyle geç bir tarih vermişler ki
Urasss Benim oğlum da 19 Mart’ta doğdu teyzeleri 2.ay aşısını olmadık kalça ultrasonu çekildi bi sıkıntı yokmuş çok şükür🙏🏼
imren1212 Oğlum 1 Mart'ta dünyaya geldi 🙏🏻Bu ara kusma var biberon ile besliyorum sütümü sağıp emmedi maaaşaef istemyor aç klsa bağıran cocuk bu ara içmiyor sinir oluyorum hep uykulu veriyorum sütünü