Nil-Mila dzafer Ne kadarlık canım bebeğim ilk göz muayenesimi neden o kadar agladı ışık tutmuyorlar mı sadece bizde yaptırıcazda 47 günlük olduk ?
dzafer Nil-Mila ışık tutuyorlar ama gözünü açmak için böyle kıskaç tarzı bi aparat var onu takıyorlar gözüne. Ondan dolayı çok kızım ağladı. Uyuşturucu damlattık hissetmeyecek dediler ama hiç öyle olmadı. Benim için çok zordu 😥
Sunayaz Nil-Mila bizim kız hiç ağlamadı ben 30 günlükken göz işitme ve kalça yı hepsini birden hallettim çok şükür kızım sıkıntı yapamadı. Ama işitmede bebeğinizin uyuması lazım çünkü durmuyorlar ve sıkıntı oluyor bakmıyorlar
Bebeggimm bircicekbirbocek 10 mart doğumlu benim oğlum da. Daha uyku düzeni oturtamadık hala saat basi uyanıyor. 2.ay aşımızı olduk çok şükür ateş yapmadı sadce uyku hali vardı ilk gün.
gizanne @bircicekbirbocek Merhaba. 😊 Benim oğlum da 2 Mart doğumlu. Biz de aşımızı olduk, ateşi çıkmadı, sadece biraz uyurken korktu ilk gün.
Ecrin21 11 Mart doğumluyuz 2 ay aşısını dün yaptık çocuk delirdi gün boyu sürekli ağladı umarım değişmez huyu suyu
Elifhafsanin_annesi Ecrin21 benimde 11 mart dogumlu kızım var aşıyı daha olmadık haftaya olacak nasıl uykularınız düzene girdi mi
Meryem25 Bizde 5 mart dogumluyuz kızlar ama ikinci ay aşısını 17 mayıs da yapacağız neden öyle bilmiyom ama baya geç yapılacak
Scanli Meryem25 bizim 26mart doğum tarihimiz. Fakat 2. Ay karma aşısı 12 haziranda olacak. Çok daha geç bizim. Nedne bu kadar fark var herkeste anlayamadım.
NeriTugba Meryem25 bende 5 martta doğum yaptım ama aşılarımız oldu. Neden öyle geç bir tarih vermişler ki
Mirac_21032019 bircicekbirbocek 21 martta da biz dogumluyuz teyzeler.ayin 23 unde asimiz var simdiden stresi sardi ates olurmu diye
Deletedmom001 dzafer erken değil mi göz muayenesi için 3 ayla 5 ay arasında yapılıyor diye duymuştum bi de neden zor oldu acaba 😊
YgzEgeShn Benim oğlum da 10 mart doğumlu dün 2 aylık olduk 😍 çarşamba günü aşısı var 😥 uyku düzeni degişmeye başladı geceleri her saat başı uyanırdı emmek için şimdi ise 2-2,5 saatte uyanıyor 💙
Zeykamik Benim kizim da 4 mart dogumlu asilari ni yaptirdik ates yapmadi cok sukur kabizlik sorununa icin mamalarina zeytinyag damlatmak iyi geliyor gaz icinde maflor plus iyi geldi tavsiye ederim
Yaprakk Merhaba mart anneleri benim oğlum 21 martta dünyaya geldi 2.ay aşımıza 10 günümüz kaldı işitme testi göz muayenesi ve kalça çıkığı ultrasonlarını çekildik şükür bişey çıkmadı 🌸