kucukprensinannesi şöyle söyleyeyim oğlum 3 yaşında. En kötü dönemimiz 4. Aydı bir ay kadar sürdü o atak bitince eski haline döndü. Yani mucize beklemeyin eskiden neyse yine ona geri dönüyor. 1 aylıktan beri gece ile gündüz uykusunu karıştırmış bir bebekti 4. Ayında uyku nedir şaştı zaten atak bitince yine gece gündüze döndü ama 6. Ayda düzeldi. 1 yaşına kadar sorun yaşamadık 1den sonra uyku eğitimi verdim zaten uykuyla bi sorunumuz kalmadı. 2 yaş sendromunda asilikler, inatlaşmalar, fırlatmalar çıktı ama hiçbiri 4. Ay kadar kötü olmadı. Birazcık sabır sadece geçip gidecek hatıra olarak kalacak 😅