kucukprensinannesi Aysehris 4 aylıkken gitmiştim sağlık ocağına kilosu iyiydi şuan kilo verdimi vermedimi bilmiyorum ama zorla mama içiriyorum
Eelcinn kucukprensinannesi şuan 33 günlük ve gazlıyız. 3. Ayı bekliyorum geçsin diye. Anlaşılan sonra 4. Ay atağımız başlayacak 😩😩
Aysehris Eelcinn bizde öyleydik 3.ayda düzeliyo ama masajı gaz damlalarını ve yemeklerinize çok dikkat edin
kucukprensinannesi Eelcinn gaz problemi bizde çektik kolik bebek çünkü 4 gözle bekliyordum resmen 3 ay geçsin diye tam gaz bitti derken atak başladı
Eelcinn Aysehris saçma bir soru ama inanın beynim kendini kapattı artık. 3. Ay bitince mi yoksa 3. Ayın içinde mi ? 13 ağustos doğumlu 13 kasımdan sonra mı düzelecek yani
Eelcinn kucukprensinannesi gerçekten dinlenme, uyku falan hayal galiba. Bacaklarım kopuyor hep oturmaktan mıdır nedir . Yarabbim güç kuvvet versin .
Kahvegerek kucukprensinannesi tabi o an öyle düşünüyorsunuz da ben şimdi gülüp geçiyorum 😂 her evresi zor tabi ama en azından hasta değil atak diyebiliyoruz ve geçici olduğunu biliyoruz ☺️
Mlkmhrrm kucukprensinannesi keyfi olduğu zamanlarda deneyin hatırlaması açısından ama büyük oranla atak dönemi bitince düzeliyor kendiliğinden
ArdicEge kucukprensinannesi bizde yeni girdik 4.ataga sebepsiz aglıyor uykuya direniyorr daha 35 gün var bitmesineeee🙈🙈🙈🙈
ArdicEge kucukprensinannesi sizede🙏🏻 cok yorulunca kendi kendimi, anne olmak zor da büyümek cok mu kolay diye sakinleştiriyorum🙈