Xkimbilirkim Büyük oğlum (şuan 3 yaş) ekim doğumlu. 14 aylıkken ocak ayı başında sağlam kar yağmıştı. Üstte mont, altında 18-24ay su geçirmez içi polarlı pantolon giydirmiştim.Onun içinde de pijama vardı.Çorap çizme. Aynı pantolonun bende 2-3 ve 4-5 yaşı var.Geçen kış 2-3 yaşı giydirdim.Gene bu kış da yağmur çamur,yağarsa kar filan aynı şekilde oynayacağız.
Astronotla rahat eden bebek görmedim.Robot gibi oluyor çocuklar ne eğilebiliyor ne koşabiliyor 🤷🏻♀️