Xkimbilirkim Ben astronota hiç sıcak bakamadım nedense. Geçen kış 7 8 aylıktı mont almıştım bu sene de mont alıcam. Mesela arabaya binerken astronot montu çıkarmak çok sıkıntı, yada kapalı vi alana gezmeye giderken. Ha sadece dışarda kendi arabasında gezeceği zaman iyi olabilir ama onun içinde diğer türlü çok terler. Bide yürümesi evet zor olabilir kalıp gibi kalıyo çocuklar içinde